Sunday, August 22, 2010

Sekiranya Mudah Terpancut..!!



Sekiranya anda gagal tahan lama atau mengawal seberapa lama yang anda  mahukan semasa anda sedang menjalinkan hubungan kelamin bersama isteri. Anda adalah di antara 80-90 peratus lelaki yang mengalami masalah ini.
Juteru itu, Jangan hairan melihat banyak produk bertujuan untuk bantu anda mengatasi masalah ini. Apa yang paling mengerikan , masalah ini boleh menular kepada masalah mental, kemudian emosional dan terus ia bermanifestasikan kepada bentuk fisikal di mana penyakit yang timbul tanpa ketahui asal usulnya . Ia berputik dari Kekecewaan yang dirasai Anda juga dan juga pasangan anda yang berharap dapat menikmati apa yang disajikan oleh Anda sebagai lelaki sejati ternyata hampa.
Sebagai seorang doktor Komplementari dan alternatif khusus di bidang energy psikoterapi , saya  telah membuat kajian lebih dari 10 tahun mencari solusi bagaimana menghadapi masalah tersebut.
Pada awalnya saya cuma memperkenalkan produk yang dapat membantu masalah kaum lelaki dari segi fisiknya, tetapi apa yang saya dapati ia hanya dapat bertahan untuk sementara waktu sahaja , permulihan jangka panjang tidak ditemui.
Menerusi doktor–doktor moden pula , mereka akan syorkan pil-pil jenis dadah atau herba untuk mengatasi masalah ini. Selalunya pil-pil jenis dadah mempunyai kesan sampingan jangka panjang.
Maka dalam penyelidikan saya, Masalah yang dihadapi oleh kaum lelaki sebenarnya bukan setakat daripada sudut fisikal sahaja malah ia berakar umbi dari sudut spiritual, emosional dan mental kaum Adam itu sendiri. Untuk pastikan, kaum lelaki dapat mengatasi masalah ini, saya menyediakan pakej penyembuhan secara total, iaitu dari sudut spiritual , emosi, mental dan fisikal.
Dalam kajian kami, masalah yang dialami oleh Kaum lelaki ini , berpunca daripada 3 perkara dibawa ini.
1. Amalan onani “melancap” sewaktu kecil sehingga sebelum perkahwinan.
2. Mengalami masalah penyakit kronik
3. Tidak mempunyai ilmu senggama yang betul dan lengkap. Alhamdullilah Ketiga-tiga masalah ini boleh di atasi tetapi masalah nombor 1 dan 2  mengambil masa yang lebih lama jika dibandingkan dengan masalah

Saya cuba bincangkan dan huraikan tiga pemasalahan yang tersebut diatas iaitu :
1.Amalan onani “melancap” sewaktu kecil sehingga sebelum perkahwinan.
Masalah ini berlaku apabila jiwa manusia dalam kesunyian dan sedang mencari ketenangan, kedamaian , oleh kerana menyedari jiwa dalam kesunyian dan kekosongan , mereka terjebak dan terperangkap dengan bahan-bahan lucah yang di iklankan di internet . di TV, majalah dan akhbar-akbar. Dengan niat untuk mengisi kekosongan mendapat idea-idea onani dari rakan sebaya atau buku-buku hayalan seks remaja maka mereka melakukan onani secara sembunyi dan apabila ia merasa itu dapat memberi “ketenangan” dan mengisi kesunyian maka ia kerap lakukan sehingga menjadi satu tabiat harian. Oleh kerana takut di ketahui oleh orang lain terutama ibubapa dan adik beradik maka mereka lakukan dengan secepat mungkin. Dan apabila ini terjadi alat kelamin tadi diprogram dengan sedemikian rupa sehingga ia tidak dapat berfungsi seperti biasa. Dan Ini menjadi punca keretakan rumahtangga apabila mereka mendirikan rumahtangga, alat kelamin lelaki tidak dapat berfungsi seperti yang diinginkan dan terus mengalami ejakulasi awal atau pra matang atau air mani melelah sebelum waktunya. juga dikenali dalam bahasa Inggeris PREMATURE EJACULATION.
2. Mengalami masalah penyakit kronik
Masalah penyakit kronik adalah diantara penyebab alat kelamin tidak dapat berfungsi dengan baik.Apabila aliran darah tidak mengalir dengan lancar maka darah yang seharusnya mengalir terus ke zakar demi menegangkan tidak dapat sampai ke alat kelamin lelaki atau alirannya telalu lemah . Untuk mengatasi ini , penyakit kronik harus disembuh melalui penyembuhan dari akar umbinya.
Insyallah ini dapat juga di atasi dan mengambil masa yang panjang. Kebanyakan masalah penyakit pula timbul dari mental dan emosi yang tidak dapat lagi terkawal. Perasaan dan fikran telah menjadi raja pemusnah sel-sel dek akibat tekanan perasaan dan fikiran dari masalah kesempitan hidup, masalah hubungan . Kami telah kenal pasti penyakit yang anda lalui dan berkaitan dengan masalah yang anda hadapi. Kami bertekad untuk membantu anda supaya dapat menenangkan perasaan dan fikiran supaya jasad anda tidak menjadi wadah untuk sel yang tidak aktif mengelubungi sel yang aktif maka terjadilah penyakit-penyakit yang diberikan dengan berbagai nama. Insyallah kami sedia membantu anda kembali pulih seperti sedia k dengan izin Allah SWT.
3. Tidak mempunyai ilmu senggama (seks) yang betul dan lengkap.
Masalah yang ketiga adalah masalah besar yang dihadapi oleh ramai pasangan muda hari ini. Kalau zaman dulu kita ada mentor untuk mengajar kita cara bagaimana hubungan bersama isteri di dalam kamar dapat dilaksanakan dengan betul dan apakah yang harus diketahui dan lakukan. Tetapi hari ini, Ramai pasangan muda belajar melalui video porno atau majalah atau buku-buku atau ada yang belajar melalui pengalaman yang mereka temui sendiri.
Kalau Apa yang mereka temui A maka A sahaja yang mereka lakukan dan jika B yang mereka ketahui maka B sahaja. Ilmu mereka hanya setakat itu sahaja. Sedang hubungan suami isteri adalah hubungan spiritual yang tinggi nilainya untuk membawa kejayaan di dunia dan di akhirat. Bermula di kamar tidur. Jika kita memiliki ilmu tersebut kita perlu pelajarinya .
Jika seorang lelaki itu tidak menpunyai masalah diatas seperti masalah nombor 1 atau 2 kemungkinan masalah yang hadapi olehnya adalah bagaimana mengawal pancutannya. Ini seperti anak kecil yang belum tahu menahan kencingnya kerana tidak tahan maka kencing/ buang air kecil apabila ia tidak dapat menahannya lagi. Apabila di latih boleh ibunya, lama-kelaman anak kecil itu tahu bagaimana untuk ke tandas membuang hajat kecilnya itu. Ia juga berlaku pada lelaki yang tidak tahu mengawal pancutan air mani maka ia akan membuang kerana tidak dapat mengawalnya. Ini perlukan ilmu dan masa untuk belajar dan melatih diri..
Di sini saya syorkan Wild-x yang dirumuskan oleh saya sendiri untuk mengatasi masalah mengawal pancutan air seni/mani.
Kami telah mengadakan ujian makmal untuk pastikan ia selamat,takut kalau-kalau ia mengandungi bahan merbahaya kesihatan. Lagipun ia adalah untuk kegunaan luaran sahaja. Kami telah mencuba sendiri dan dapati ia amat berkesan tanpa sebarang efek sampingan.

Harga Beli Di Sini : RM45.00 Sabah/Sarwk (termasuk pos laju)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails