Saturday, August 21, 2010

RAHSIA MEMILIKI ALAT KELAKIAN PANJANG DAN BESAR



Adakah saiz zakar itu penting dalam memberikan kepuasan kepada pasangan kita ? Dalam kajian oleh penyelidik diAmerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67% menyatakan saiz zakar adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk kedasar faraj wanita dimana didasar faraj ini terdapat tempat yang paling sensitif yang boleh mempercepatkan inzal wanita dan memberikan kepuasan yang optimum. Apakah saiz zakar lelaki normal?
Bagi tiap lelaki matang, saiz zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 6 inci. Dikatakan kaum Afrika Sudan dan Arab mempunyai zakar yang besar dan panjang purata 7 ke 9 inci. Didalam rekod dunia, lelaki yang paling panjang zakarnya ialah lelaki Arab Sudan , yang mempunyai zakar sepanjang 18 inci. Bagaimanakah kaum ini mampu mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang ? Tentu ada rahsia disebaliknya. Ramai dari kita tidak tahu yang kaum Arab Sudan ini mengamalkan teknik-teknik pengurutan zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka boleh mencapai saiz yang mereka kekehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh semua lelaki tanpa mengira peringkat umur atau saiz badan. Yang penting sekali kita mengamalkan latihan pengurutan ini dengan kaedah yang betul sehingga kita mencapai saiz zakar yang kita kehendaki.
Anda merasa rendah diri dengan size penis  terhadap pasangan anda?
Atau anda meghadapi masalah ereksi pra-matang?
Mampukah anda memuaskan pasangan anda hingga mencapai multi orgasme, bukan hanya sekali klimaks akan tetapi berkali-kali.
Apakah anda menghadapi masalah ereksi?
Jika anda rasa salah satu soalan-soalan diatas berkaitan dengan masalah anda. Kami ada jalan penyelesaiannya
Berita bagusnya adalah ribuan lelaki telah berhasil menambah 4-10cm panjang penisnya, lebih besar dan yang paling penting adalah bertenaga dengan menggunakan teknik kami. Hanya dengan latihan rutin setiap hari selama 30-60 minit tanpa ubat-ubatan 100% semulajadi.
Bayangkan anda mempunyai ukuran penis yang anda inginkan!Besar, Panjang dan Bertenaga.
Teknik ini adalah gabungan hasil timur dan barat dan selamat dipraktikan.Tiada kesan sampingan dan yang penting hasil daripada amalan teknik ini sungguh menakjubkan.





Penis anda terdiri dari 3 rongga utama, 2 rongga atas adalah rongga menyokong ereksi yang dinamakan Corpora Cavernosa dan 1 rongga di bawahnya adalah jalur untuk urine dan sperma, namanya Corpus Spongisum. Pada saat ereksi, darah akan mengalir ke semua rongga tersebut terutama pada Corpora Cavernosa. oleh itu  seberapa besar penis anda ditentukan oleh besanya 2 rongga ini untuk menapung darah ketika ereksi. Jadi kalau 2 rongga ini besar maka secara automatik penis anda akan besar juga. Lalu bagaimana caranya supaya menjadi besar, anda boleh membesarkan 2 rongga tersebut dengan latihan intensive. Caranya kami ajarkan didalam teknik memanjangkan penis

Apabila zakar anda menegang, otak anda akan menghantar hormon dimana ianya akan mengarahkan pengepamgan darah untuk mengisi tisu-tisu penegang. Bilamana semua ruang didalam tisu penegang berisi dengan darah sepenuhnya, zakar anda akan menegang sepenuhnya. Itulah saiz zakar anda. Cuba bayangkan jika anda mempunyai saiz tisu penegang yang besar? Sudah tentu zakar yang menegang itu akan menjadi lebih besar dan panjang.

Tissu penegang (Corpora Cavernosa) boleh diperbesarkan dengan menjalankan latihan pengurutan zakar, latihan tuam panas dan pemberat. ……. Segala-galanya bergantung kepada latihan. Tahukah anda bagaimana pembina badan menjadikan badan mereka tegap dan sasa? …… Latihan yang betul. Oleh itu latihan amat penting . Latihan yang akan anda pelajari didalam program dan teknik ini adalah seperti berikut:-
  • Pengurutan Zakar – Bertujuan untuk membesarkan tisu-tisu penegang, dan melancarkan perjalanan darah. Dengan teknik yang betul dapat memanjang lebih 3 inci.
     
  • Tuam panas – Menyegarkan zakar, dan memastikan semua salur darah yang halus didalam zakar berfungsi dan dapat diisi dengan darah ketika menegang dengan sempurna bagi menentukan penegangan yang optimum. Ramai gagal kerana tidak tahu teknik yang betul
     
  • Video– Lengkap dengan video untuk memudahkan pemahaman anda dan manual mengandungi pelbagai video teknik panjangkan zakar seperti warm up, warm down, jelg and hold,standard jelq, double handed jelq,power strecth, sit down stretch,kegals,pc blaster dan banyak lagi. Semua teknik ditunjukkan dalam video untuk memastikan anda berjaya 100%
     
  • Otot kemutan – Melatih otot kemutan kearah mengawal pancutan mani, dan juga menjadikan pancutan mani seperti satu tembakan (tidak meleleh). Tembakan mani yang kuat didalam faraj adalah satu nikmat yang tidak terhingga kepada pasangan anda. 
     
  • Teknik Pernafasan Tao untuk tahan lama dan keras.Diamalkan oleh Maharaja China yang sudah terbukti berkesan.
     
  • Dan banyak lagi bonus yang anda tidak terfikir.

Didalam program latihan yang akan anda pelajari ini, anda akan diterangkan dengan terperinci langkah-langkah yang perlu dalam menjalani latihan ini bagi menjadikan zakar anda besar., panjang, kuat serta menentukan perjalanan darah yang betul didalam zakar. Dalam masa beberapa minggu menjalani latihan ini, anda akan dapat merasakan perbezaan saiz zakar anda , ketika kendur dan juga tegang. Purata tiap lelaki selepas menjalankan latihan ini akan mencapai pemanjangan dan pembesaran sebanyak 1 inci dalam masa 4 ke 6 minggu, dengan hanya menjalankan latihan ini 5-10 minit sehari 3 hari seminggu.


Lihat Perkembangan alat kelakian selepas mengikuti teknik ini:





Kadar sel dan urat mulai membesar


Darah bertambah, zakar tandanya semakin besar

Selain mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang, latihan-latihan yang dicadangkan didalam program ini mempunyai kebaikan-kebaikan berikut:-
  • Membuat zakar sentiasa segar dan bermaya
  • Mencegah dari berlakunya mati pucuk, kerana mengurut dapat membantu melancarkan perjalanan darah pada zakar
  • Pembentukkan zakar yang menarik – zakar yang bengkok dapat dibetulkan, saiz zakar yang besar lebih menarik, menambahkan nikmat kepada pasangan anda.
  • Anda boleh melakukan sendiri dirumah atau dimana sahaja tempat yang sesuai .
  • Kos yang murah – anda hanya perlu membayar kos program latihan ini sahaja untuk sekali bayaran, tanpa kos tambahan.
  • Hasil dari latihan ini anda dapat perturunkan kepada generasi bawahan anda seperti anak ,cucu anda.
  • Menambahkan dan mengeratkan kasih sayang suami isteri. Kepuasan yang diberikan oleh suami adalah sesuatu yang tak ternilai oleh isteri. Wang ringgit tidak dapat membeli kepuasan batin, dan isteri anda akan sentiasa berbangga , kerana ia tahu, tiap kali bersama ia akan mencapai kepuasan yang sepenuhnya.
  • Sebagai lelaki anda akan lebih yakin dan berbangga dengan saiz zakar yang panjang dan besar.
  • Tiada sebarang pantang larang, ataupun amalam mistik (tahyul). Program ini adalah kaedah latihan pengurutan.
  • Meningkatkan daya dan kekuatan stamina ketika jimak




Tempah Sekarang Dengan Harga Terendah

RM20.00 Sahaja..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails